måndag 26 september 2011

Vintagemässan!




Tog min fina vän Leone och drog på vintagemässan i Hornstull!
Me and my beautiful Leone went to the vintage fair in Hornstull, Stockholm




 jag hittade den här ösiga jackan i nappaläder (sjukt skööön) och jag blev lite kär,
men inte i priset så det fick vara.
I found this awesome jacket in nappa leather, and i fell in love, but not with the price so i didn't buy it :(


tröja - från backluckeloppis 25 pixar
hatt - fått av min vän Ull, tydligen relik från NK
vit skjorta - snott av pappa
shorts - avklippta fårn H&M
skor - sonia rykiel från H&M, fantastiska 100 schpänn
läderlappsväska - sköna 15 spänn från bakluckeloppis
(gult metallhalsband, sista bilden) - vintagemässan! hutlösa 50 kr, men jag gilladere

                                                                                                                                          

sweater - car boot sale
hat - gift from my friend Ull
white shirt - stole from dad
wedges - sonia rykiel for H&M
leather bag - car boot sale
(yellow metal necklace, last pic) - vintage fair!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar