måndag 23 januari 2012

Snow princess!




Typ exakt ett år sedan drog jag och min vän ut på fotoäventyr och här har vi en bild från det. yey.
skjorta - "HIMskjortan" inköpt på HM för tusen år sedan, ganska random men ganska fejn
kjol - fått av farmor. Den är tjock och härlig och lång och midjehög och nice woop!
kappan - bästa köpet evaar, jag har haft den i säkert sex år och den är lika snygg fortfarande, och varm och räcker ner till anklarna WOOP
hatti - rävmössa som jag fått av min moster. den är asgammal och jättevarm så det är ok.


_____________________________________________________________________________



Almost exactly one year ago, me and my friend went out in the fantastic winter we had that year, and took some photos, yey!
shirt - my friend called it the HIM shirt, back when i bought it, which is like a thousand years ago.
skirt - got it from grandma. it's really heavy and nice, good winterskirt!

coat - best everr. i've had it for more than six years i think, and it's still awesome. really warm and long and nice.
hat - foxi. got it from my aunt, it's really old and really warm so i think it's ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar