lördag 5 november 2011

Autumn shoot 2011 ver 2.0

Tänkte att jag skulle visa lite bilder på mig från Leones och min senaste shoot i Lindholmen. Vi brukar vilja fånga årstider, och nu har vi faktiskt varit ute i hösten två ggr i år. vassego hoppas det smakaarr

vad har jag på mig? eehhh

blus med spets - H&M för tuuusen år sedan (min förra goth-period) tror jag köpte den för helpris (OMGGG)
leggings med spets upptill - asfräna, med "helt" tyg upp över knna. köpta på JC för en 50-lapp på ngn rea. tror det var något samarbete med någon designer eller så.
tröja med mesh-ärmar - (om den syns) MONKI!
halsduk - mami stickade till sigsjälv som fager ungdom, nu har jag snott.
kappa - weekday ..också ngt samarbete med någon designer. gick på 150 spänn, hade kostat 1600 wöwöwöö
skor - de jag alltid har -> get a grip, från bakluckeloppizzzz


____________________________________________________________________________


I thought I'd post some photos of me from when me and Leone were out in Lindholmen seizing the autumn. sometimes we just runt out in nature and dress up and have fun. so yeah. here you have it! hope you guys like it :)

lace blouse - H&M thousand years ago (from my last goth-period) i think i bought it at full price (OMGGG)
lace leggings - they're awesome, with "whole" fabric up over the knees. from JC. I think it was some sort of collaboration with some designer or whatever
sweater with mesh-arms (if it shows) - MONKI!
scarf - mom made it when she was young <3 now I've stolen it
coat - weekday. also some sort of collaboration with some designer. i bought it for about $23, but it was $243 hihihihih
shoes - the ones i always wear -> get a grip. from a car boot sale










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar