tisdag 8 november 2011

Ny hårfärgish

 Haru färga håret? Nää

När hösten kommer blir jag så trött på allt svart svart grått mörkt som folk har på sig (inklusive mig själv) så det enda vettiga är att färga håret i någon galen färg. Den här gången ville jag göra en kombo så det blev lila och grön yey! Färgerna är vanliga directions blandade med balsam för att bli ljusare. Violet och apple green.


Näthoodie - alltså jag tycker att den är så cool, helt oanvändbar bara. har ärvt den av vänner till familjen.
shorts - same as always. avklippta fåniga pirathängselbyxor från H&M
tights - H&M (köpte bara tights för mitt presentkort på 300 pix)
skor - samma som alltid get a grip jao



____________________________________________________________________


Did you dye your hair? Noo

When fall arrives i get so tired of everyone just wearing black black black and gray and dark (in Sweden, thats like the only colors people wear anyway)
så the only right thing to do is to dye my hair a crazy color. this time i wanted a combo, so I ended up with purple and green yay! It's ordinary directions in the colors violet and apple green, but mixed with conditioner to make them lighter.


nethoddie - I thinks it's soo cool, tho totaly unusable. was haded down to me years ago
shorts - same as always
shoes - same as always
tights - random H&M (bought only tights for my gift voucher $45-ish)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar